Veelgestelde vragen
Hoeveel personen kunnen er verblijven in de vakantiewoning?
Onze vakantiewoning biedt plaats voor max. 10 volwassen personen voor een comfortabel verblijf. Daarbovenop is er een babybed ter beschikking (enkel op aanvraag per mail voor aankomst)
De woning beschikt over 3 dubbele bedden en 2 stapelbedden.
Is er linnen inbegrepen in de huurprijs?
De vakantiewoning biedt geen opgemaakte bedden aan. U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van het aanwezige bedlinnen, of om uw eigen bedlinnen mee te brengen.
De afmetingen van de bedden zijn als volgt: dubbele bedden 180 x 200 cm en stapelbedden 90 x 200 cm.
Gelieve uw eigen badhanddoeken te voorzien, deze zijn niet ter beschikking.
We voorzien een basispakket keukenlinnen.
Zijn huisdieren toegestaan in de vakantiewoning?
Is er een keukenpakket aanwezig?
Wij bieden een gratis keukenpakket aan dat bestaat uit: keukenlinnen, sponsje, enkele vaatwastabletten, enkele wc-rollen
Welk type koffietoestel is er aanwezig?
Wij bieden twee koffiezetapparaten aan: een Senseo-apparaat voor snelle, individuele kopjes koffie en een traditioneel filterkoffiezetapparaat voor grotere hoeveelheden. Zo geniet u altijd van een heerlijke kop koffie, afgestemd op uw voorkeur en gezelschap.
Gelieve zelf uw gemalen koffie + filterzakjes of pads te voorzien.
Welke toestellen zijn er aanwezig in de woning?
De keuken bevat:
- 2 koelkasten, waarvan 1 met een klein diepvriesvak
- Combi microgolfoven
- Kookplaat met 4 electrische kookvuren
- Senseo koffieapparaat en traditioneel filterzet apparaat
- Broodrooster
- Waterkoker
De leefruimte bevat:
- Smart TV met HDMI aansluiting - TV Vlaanderen kanalen
- Radio
Slaapkamers:
- 1 slaapkamer met TV
Is er parking?
Bij aankomst kunt u kort betalend parkeren in de Beenhouwersstraat om eenvoudig uw bagage uit te laden.
Wij raden aan om uw wagen nadien te verplaatsen naar een publieke ondergrondse parkeergarage, zoals Parking ’t Zand, Parking Zilverpand of de parkeergarage nabij het station van Brugge. Deze opties bieden ruime parkeermogelijkheden voor een voordelig dagtarief.
Meer praktische informatie over parkeren vindt u in de woning zelf: een blauwe parkeerinfobrochure met stadsplan en een infomap liggen voor u klaar op de keukentafel.
Check-in en check-out tijdstippen?
Inchecken kan steeds na 16u00. U ontvangt kort voor afreis een informatieve mail met de toegangscode voor de sleutellocker.
Tijdens het laagseizoen kan u kort voor afreis informeren per mail of vroeger inchecken mogelijk is. Dit hangt af van de bezetting uiteraard.
Uitchecken is steeds tussen 11u00 - 12u00.
Tijdens het laagseizoen kan u een aanvraag indienen om later uit te checken ( na 12u00 ) per mail.
Is er een babybed beschikbaar?
Er is op de 2e verdieping een babybed (op aanvraag) ter beschikking. Echter staat deze standaard op slot om schade te voorkomen. U kan tot 5 dagen voor aankomst het babybed aanvragen per mail.
Na goedkeuring per mail, zorgen wij voor een matrasje + lakentje.
Gelieve het babybed steeds op de 2e verdieping te laten staan.
Is er een tuin aanwezig?
Onze vakantiewoning Drie Torens in Brugge beschikt over een kleine, charmante stadskoer — de perfecte plek om te ontbijten, lunchen of gezellig te aperitieven tijdens de lente- en zomermaanden.
Heeft u zin in nog meer ruimte en groen? Dan raden wij u graag een bezoek aan onze prachtige Brugse stadsparken aan. Op wandelafstand vindt u onder meer het sfeervolle Astridpark, een oase van rust met vijvers en mooie beplanting. Daarnaast zijn er het Minnewaterpark, bekend om zijn romantische sfeer en het idyllische Minnewater een charmante plek om te ontspannen.
Ook het Graaf Visartpark, met zijn moderne speeltuin en ruime grasvelden, en het Baron Ruzettepark met zijn vijver en wandelpaden, zijn zeker een bezoek waard. Al deze groene plekken bieden u de gelegenheid om volop te genieten van de natuur, even weg van de gezellige stadsdrukte.
Steile trappen aanwezig? Rolstoeltoegankelijk?
De vakantiewoning is gelegen in het historische stadscentrum en dus geen recent gebouw. De authentieke woning bevat steile trappen en 3 verdiepingen.
Er is geen lift aanwezig.
Hierdoor is de woning helaas niet ideaal voor een gezin met jonge kinderen of mensen die slecht te been zijn.
Indeling van de woning?
Gelijkvloers: inkomhal, keukengedeelte met grote eettafel, knusse zitruimte, toilet met wastafel, charmante stadskoer
1e verdieping: badkamer met douche, badkamer met bad en slaapkamer met dubbel bed.
2e verdieping: slaapkamer met dubbel bed (babybed op aanvraag) en een slaapkamer met 2 stapelbedden (4 personen)
3e verdieping: slaapkamer met dubbel bed, TV, zitgedeelte
Wat is er inbegrepen in de schoonmaakkost?
In uw prijs zit er een vaste schoonmaakkost. Deze kost omvat het op orde plaatsen van de woning, reinigen van meubilair en vloeren, controle van de bedden, controle van alle apparatuur, reinigen van sanitair en keuken + periodieke diepte reinigingen.
NIET INBEGREPEN - Uw verantwoordelijkheid:
- U bent zelf verantwoordelijk voor het ledigen van de vaatwasmachine en het terugplaatsen van het servies in de kasten.
- Het meubilair terug te plaatsen zoals u deze heeft aangetroffen bij aankomst.
- Het afval te sorteren in de 4 voorziene afvalbakken - geen afval laten slingeren in de woning of verdiepingen.
Op maandagvoormiddag om 08u00 komt stad Brugge de GELE restafvalzakken en de GROENE GFT zakken ophalen, gelieve deze tijdig buiten te plaatsen. Op andere dagen mag u de afvalzakken binnen in de woning laten. Gelieve geen eigen zakken of niet officiële zakken buiten te plaatsen, Brugge zal deze niet meenemen.
- Bij schade of andere ongelukjes, dit tijdig te melden om onvoorzienen reinigingskosten of herstellingskosten te vermijden.
- Glazen flessen / bokalen te vermijden - zelf mee te nemen - zelf te deponeren in de glascontainers rondom Brugge.
- Indien u ons bedlinnen gebruikt tijdens uw verblijf, gelieve deze te deponeren in de voorziene wasmanden op de kamers of te verzamelen in de inkomhal van de woning. Dit voor een vlotte schoonmaak en hygiëne.
Wat te doen bij schade ?
Gelieve ongelukjes of schade niet te verbergen. Als eigenaar kennen we de woning zeer goed en controleren we steeds de ganse woning.
In een woning kan er steeds iets kapot gaan door intensief gebruik. Gelieve dit te melden op 0032 476 48 26 71. De eigenaar zal uw eerlijkheid appreciëren en samen naar de best mogelijke oplossing zoeken. Bij effectieve breuk proberen we dit met een minimale kost te herstellen.
Indien u rechtstreeks boekte kan een besproken kost in mindering worden gebracht via de waarborg.
Wanneer u boekt via een boekingswebsite zoals booking.com, airbnb, Belvilla, ... Dan kan de eigenaar een forfaitbedrag voorstellen of dit via de verzekeringsmaatschappij doorrekenen.
Voorbeelden:
- 1 glas / mok gebroken - geen extra kosten ( kost afwijkend bij meerdere gebroken keukenartikelen )
- Kapotte lampen of lege batterijen - graag gratis melden 0032 476 48 26 71
- Stoel kapot - 55 EUR kost
- Nachtlamp beschadigd - 35 EUR
- Braaksel, overtollig haar of voedsel in de afvoerbuizen - 75 EUR forfait ontstoppingskost
- Vlekken op matrasbescherming of kussenbeschermhoes - 25 EUR
- Urine, ontlasting of braaksel op matras zelf - factuur nieuwe matras
- Afval niet gesorteerd of niet in de afvalzakken - 25 EUR
- alle andere beschadigingen in overleg met de eigenaar 0032 476 48 26 71
Is er een supermarkt of bakker in de buurt?
Er is aan de overkant van de straat een brood & banketzaak die enkele basisproducten verkoopt zoals conserven, frisdranken, broodbeleg, ...
Verder is er in de winkelstraat op wandelafstand een proxy delhaize : Noordzandstraat 4 en een Carrefour express in de Zuidzandstraat 5b
Voor grote supermarkten kan u net buiten de stadsrand terecht met de wagen of openbaar vervoer bij Albert Hein, Aldi, Lidl, Delhaize, Carrefour, ...
Is er een zwembad of wellness ?
De woning bevat geen zwembad of wellnessfaciliteiten.
Zwemmen in de buurt: Zwembad Jan Guilini Keizer Karelstraat 41 of Zwembad LAGO Brugge Olympia Doornstraat 110
Maak jouw eigen website met JouwWeb